Logo RimbamplekkersOntstaan tijdens de zaterdag vooraf gaand aan de carnaval hielden de welpen hun carnavalsmiddag.
Met hierbij hun eigen prins(es), vorst(in) en raad van elf, deze is voor het eerst ontstaan in 1965.

De eerste prins was Willy Beijers.

De Rimbamplekkers is de enige jeugdcarnavalsvereniging binnen Vlierden, zij vaart onder de vlag van Scouting Vlierden.

Ieder jaar wordt er bij de Welpen een prinsentest gehouden waaruit een nieuwe Prins(es), Vorst(in) en Raad van Elf komen. Tijdens het enkele weken later te houden Prinsenbal van de Rimbamplekkers wordt de uitslag bekend gemaakt.

Met carnaval wordt er -al dan niet in samenwerking- met cv de Dorstvlegels van alles georganiseerd door de leiding van Scouting Vlierden, zoals ranja-cantus en de jeugdreceptie.

Carnavals commissie leden

Jos Sleegers (Voorzitter)
Richard Merkx (Commissielid)
Dennis Crommentuijn (Commissielid)